Topul celor mai interesante bloguri de politicieni

Multi politicieni au ajuns in blogosfera iar  motivele sunt diferite : consilierii  le-au  cerut asta (si scriu pe blogurile respective), publicitate gratuita, din propria placere, pentru o comunicare mai buna  sau pur si simplu din sinceritate sau curiozitate.  Nu multi sunt insa cei care au reusit sa se integreze in mediul online (sa fie cititi si/sau “placuti”). Va  propun, la intamplare,  blogurile unor politicieni, ordonate alfabetic si va propun sa faceti topul celor mai interesante bloguri politice. Criteriile ar fi: blogurile scrise de proprietari, (nu de altcineva), sinceritatea si… ce mai credeti voi. Deci care dintre blogurile de mai jos merita citite si care ar fi ordinea? Enjoy!

Adresez aceasta intrebare si unor bloggeri din top 50 influenta: chinezu, piticu, arhi, visurat, deceblog, sutu. Ei ar trebuie sa stie cel mai bine, nu? Deci, ce parere aveti? Care bloguri isi au locul in blogosfera si care nu?

Crin Antonescu

Trifon Belacurencu

Ana Birchall

Valentina Cojocaru

Alina Gorgiu

Ion Iliescu

Oana Miculescu Mizil

Adrian Nastase

Cristina Ancuta Pocora

Victor Ponta

Adrian Stef

Elena Udrea

Diana Tusa

Dan Voiculescu

Sever Voinescu

P.S. Daca credeti ca e necesar, mai adaugati si voi bloguri. Comentariile sunt deschise!

9 responses to “Topul celor mai interesante bloguri de politicieni

  1. eu nu ma prind, de ce ai citi un blog de politician?

    oricum le face presa o sinteza si ii vezi la stiri, e la fel 😉

    • @piticu21: pai tocmai asta e problema, ca atunci cand face presa sinteza omite anumite lucruri sau le prezinta pe altele din unghiul care convine proprietarului institutiei de presa respective. pe cand pe blog, daca scrie chiar proprietarul lui, poti sa comunici direct cu persoana respectiva, ceea ce nu reusesti sa faci prin intermediul presei. tu de ce scrii pe blog? mai bine urmarim in presa sinteze despre tine:P

  2. Cred ca blogurile politicienilor sunt foarte utile. In acest mod ai posibilitatea sa ii cunosti direct si personal, ceea ce mie, ca om de pe strada imi este imposibil. Citesc blogurile Dianei Tusa, mai nou al lui Victor Ponta care se pare ca scrie chiar el pe blog si cam atat. Pe blogul Elenei Udrea nu ma mai uit de mult. Pare ca e scris de secretara ei, cu picioarele.

  3. Victor Ponta este singurul blog de politician pe care il citesc, pentru sinceritate si lucrurile interesante despre care scrie, de cand si-a facut blog. Pe locul doi nu am ce blog de polician sa pun pentru ca nimeni nu scrie pe blogul sau si nu am chef sa citesc lucruri scrise de secretare sau de alte persoane.

  4. Topul meu arata asa :
    -locul1 Oana Miculescu Mizil
    -locul 2 Victor Ponta
    -locul 3 Elena Udrea
    -locul 4 Ion Iliescu
    -locul 5 Dan Voiculescu

  5. Sunt putine care merita citite .Dupa ce le-am privit pe toate din lista ta,Monica, ele ar fi : Victor Ponta( unul din cei mai tineri si care spune ceva interesant pe blogul lui) Elena Udrea( nu m-am prins inca daca chiar scrie ea sau ii scrie consilierii ei, insa se ocupa de tema blogului) si Ion Iliescu(imi place ca blogul lui inspira mai multa inteligenta decat celalte bloguri ).

  6. Si eu l-as pune pe locul intai pe Victor Ponta, pentru ca scrie chiar el pe blog cu sinceritate – probabil din cauza ca e tanar – apoi ar fi diana Tusa care scrie si ea, dar scrie prea pe scurt si cu prea multe mesaje politice. Si blogul Anei Birchall e interesant si Sever Voinescu scrie lucruri interesante (doar a fost ziarist, dar mi se pare ca minte mult pe blogul lui). E interesant si blogul lui Dan Voiculescu – vedem ce mai spune mogulul:D

  7. Cred ca citind blogul unui politician iti dai seama cat de sincer si de competent este. Cam astea ar fi criterile mele. Deci imi place blogul unui politician daca scrie pe el cu sinceritate. Va las pe voi sa imi spuneti cine este politicianul care indeplineste aceste criterii.

  8. Pingback: Dragilor, îmi cer scuze pentru întârziere » Chinezu - Un chinez ca tot romanu'

Leave a Reply

