Monica Marinescu, pe buzele tuturor

De obicei, imi place sa aleg buzele, dar chiar si asa nu o sa fiu mofturoasa, cand vad cata lume vorbeste despre mine:))

Si, pentru ca, dupa cum vad, cercetarile continua, iar Lovin face spume la gura dupa bietul Badau, ceea ce nu-i neaparat un lucru rau, ma simt datoare sa spun urmatoarele: dintre toate persoanele care ar putea fi Monica Marinescu, Corina Vintan este ultima pe lista.

Corina Vintan este o doamna, are alte lucruri mai importante cu care se ocupa, nu are blog si nici nu cred ca ar scrie pe un blog. Deci, din toate pistele, cea cu Corina Vintan e falsa.

Lovineee, rupe-l pe Badau:)) Cate reprize? Faraa numaar!:))

Doamne, demult nu m-am mai distrat atat!:))

 

5 responses to “Monica Marinescu, pe buzele tuturor

  1. “De obicei, imi place sa aleg buzele,…”
    ______________________
    Şi mie…

    Ce n-am înţeles eu, gol, a dat cineva? 😀

  2. Da, moderarea-i mama sănătăţii…

  3. Pingback: IDEOLOGIA, PRO şi CONTRA … | Madi şi Onu Blog

Leave a Reply

